Wednesday, September 11, 2013

Njihuni me iPhone 5S




Apple ka vendosur t’i largohet traditës që ka pasur për pajisjet në dy ngjara duke prodhuar pajisjen në ngjyrë gri, të argjendë dhe ngjyrën e sermit duke u larguar nga e zeza e cila ka patur probleme në gërvishtje.



Përmasat

Processori


Në brëndësi ka një procesor Apple A7 64bit gjë e bën të jetë telefoni më i shpejtë në botë.
Procesori i ri ka më tepër se 1 milion tranzistorë, Desktop-class, rreth 2 më i shpejtë se A6.

Bateria


Kamera


Kamer të re me lent më të ndriçuar dhe 15% sipërfaqe më të madhe në sensor (1,5 herë pixels më shumë).

Fiksues automatik për fotografi, True Tone Flash i cili mundëson ngjyra më të sakta në kushte me ndriçim të dobët.
Burst mode me 10 frames në sekond mjafton të mbajmë të shtypur butonin e shkrepjes.
Video Slow motion me 120 frames për sekond.

Touch id



Ka resolucion 500ppi (pixels per inch) dhe funksionon në të gjitha anët që duam. Është diçka që për herë të parë përdoret nga njëpajisje smartfone.
Gjithashtu quhet pajisja më e sigurtë në botë.


Çmimet dhe data e qarkullimit


Çmimet e iPhone 5S me kontratë 2-vjeçare në operatorët e Amerikës janë: pëe pajisjet 16GB $199, 32GB $299 dhe 64GB $399 të kyçura kurse në çmim pa kontratë dhe Unlock janë 16GB $649, 32GB $749dhe 64GB $849 .

Duhet shënuar se iPhone 5 nuk do të prodhohet më dhe tërhiqet nga tregu, kurse iPhone 4S qarkullon normalisht në treg  (vetëm 8GB).
Që nga data 13 Shtator do të fillojnë para-porositjet dhe me 20 Shtator do të disponohet në USA , Kinë Angli, Francë, Australi, Kanada,. Gjermani, Japoni, dhe Singapur.



0 comments:

Post a Comment