Thursday, August 1, 2013

iPhone qëndron më i përdorur prej telefonave të menqur


Megjithatë, një tjetër studim i hedh një qendër të vëmendjes në dallimet në mënyrën se si Apple dhe Android smartphone pronarët përdorin pajisjet e tyre, me një theks të rëndë në 'përdorimin'. Si në aplikacione dhe përdorimin e përgjithshëm smartphone, pronarët e iPhone janë në rangun më të lartë se Android.

Pas analizimit të dy SHBA dhe pronarët Evropian smartphone, studiuesit gjetën jo vetëm pronarët e pajisjes Apple përdorni aplikacione më shpesh, por të kryejë detyrat më të përshtatshme për smartphones, të tilla si shfletimin e internetit. Ky megjithë avantazhin e Android si në numrin e aparate atje dhe në shitje.

Dikotomi vetëm përforcon tonë për Android në një sirtar teori, e cila thotë se shumë pronarë të Google-powered pajisjeve të shihni aparate e tyre vetëm si një version spiffier e telefonave funksion memec, duke injoruar shumica e asaj që e bën smartphones zgjuar ...

Në të vërtetë, në kategori të app duke filluar nga moti në sport, pronarët iOS raportuar përdorimin më të shpeshtë, sipas një vëzhgimi nga Forrester (via TechCrunch) e pronarëve të SHBA smartphone. Moti është kategoria më e popullarizuar në mesin e aplikacioneve në të dyja platformat, por më thanë se pronarët e iOS kontrolluar motin më shpesh, 71 për qind në 65 për qind.



Mirë, kështu që ndoshta pronarët iOS janë më antsy rreth motit, apo harta apo muzikë - nuk duhet të jetë një shenjë që pronarët e Android janë duke udhëhequr përdorimin smartphone, e drejtë?

E drejta?

Në një anketë të iPhone Evropian dhe pronarët Android, firmë hulumtuese gjeti dy grupe të doja të shfletoni tekstin, internet, përdorni Apps kërko, dhe rrjeti social. Por përqindjet e asaj përdorimit është e habitshme.

Më shumë se 90 për qind e pronarëve të iPhone thanë studiuesit ata shfletohen internetin të paktën një herë në javë. Vetëm 80 për qind e pronarëve Android raportojnë se bëjnë të njëjtën gjë. Mesazhimi - një funksion që kryhet shpesh në telefonat artistikë memec - ishte vendi ku pamë modelin më të afërt e përdorimit.

Për pronarët e iPhone Apple: 90 për qind thanë se mesazhi të paktën një herë gjatë javës së kaluar, kundrejt 83 për qind e pronarëve Android. Pabarazia rishfaqet, kur është fjala për përdorimin App: 89 për qind kundrejt 76 për qind, sipas Forrester.

Shifrat tregojnë ", ndërsa Android vazhdon të rritet në popullaritet, ai ka ende për të rrëmbyer atë klasë premium e konsumatorëve të cilët përdorin telefonat e tyre më shumë dhe janë konsumatorët më tërheqëse për krijuesit app," shkruan TechCrunch.

0 comments:

Post a Comment