Monday, July 29, 2013

Nexus 7 processor quad-core, full HD



Ngjarja e Google-s solli gjeneratën e re të Nexus 7 2. Është një tablet 7-inç i cili mban Androidin 4.3, me ekran të përmirësuar dhe me një procesor gjithashtu më të mirë se Nexus 7-i kaluar.Çmimi batë është 230$ pask me shumë se tableti kaluar i cili kushtonte 200$.Me ekran 1920 x 1200 pixel me densitet 320ppi (50% më shumë se Nexus 7 kaluar dhe më shumë edhe se Nexus 10). Ky është rezolucioni më i lartë në 7-inch ekran në një tabletë. Ekrani gjithashtu premton një spektër 30% më të gjerë të ngjyrave. Ju gjithashtu merrni një procesor i njejtë si Nexus 4 – Snapdragon S4 Pro me quad-core procesor Krait në 1.5GHz, 2GB RAM dhe Adreno 320, një përditësim të konsiderueshme krahasuar me procesorin Tegra 3. Ka gjithashtu një kamera kryesore 5MP që mund të regjistroni edhe video 1080p së bashku me 1.2MP kamera ballore. Në javët e ardhshme, Google do të zgjerojë disponueshmërinë për Nexus 7  në Kanada, Britania e Madhe, Gjermania, Franca, Spanja, Australia, Japonia dhe Korea e Jugut.

0 comments:

Post a Comment